Datum vydání: 15.01.2025
ATT Investments zveřejnil závodní program na nadcházející sezónu. Už v loňském roce byl velmi bohatý, ten letošní jej ale výrazně překonává. Jen počet UCI závodů se zvýšil z loňských 39 na plánovaných 58. A počet závodů z úrovně vyšší než dvojkové se zvedl ze 6 na 11.
Pokud se podíváme na program ATT Investments, strategii jezdit hodně závodů s co nejméně náročnou konkurencí není cestou, kterou tenhle český tým plánuje. Z přehledu plánovaných závodů lze odvodit, že si věří i proti náročnější konkurenci a že bere v úvahu i další rozměr závodů vyšší kategorie, kterou je výkonnostní rozvoj jezdců a vyšší komerční dopad případných úspěchů.
Zatímco loni se jezdci ATT Investments představili v 39 závodech, z nichž 23 bylo etapových, tak pro letošek plánují 58 závodů, z toho 36 etapových. Přitom namísto loňských 15 by měli závodit ve 20 zemích. A zatímco v loňském roce absolvovali 5 závodů z kategorie 2.1 a jeden z kategorie 2.Pro (Okolo Norska), tak letos mají naplánovány 3 z úrovně Pro a 10 z úrovně 2.1.
K nim nutno připočítat ty, které stojí mimo kalendář UCI body. Jde přednostně o 6 závodů českého poháru ŠKODA CUP a pak také o tradiční RBB Tour (18.-20.4).
Z UCI závodů na českém území jde jednak o závod ze seriálu Visegrad 4 (19.7.), Czech Tour (14.-17.8.), West Bohemia Tour U23 (21.-24.8.) a Okolo jižních Čech (4.-7.9.). A pak také o národní šampionáty, konkrétně U23 21.6. v České Třebové a Elite ve dnech 26.-29.6. v Bánovcích nad Bebravou. Plus pochopitelně mistráky Polska, Maďarska a Slovenska.
Kategorii 2.Pro mají Okolo Turecka (27.4.-4.5.), Okolo Maďarska (14.-18.5.) a Okolo Slovinska (4.-8.6.). Z úrovně 2.1 to jsou: Okolo Řecka (2.-6.4.), Estonska (29.-31.5.), nizozemský ZLM (11.-15.6.), rumunský Sibiu Tour (3.-6.7.), Okolo Rakouska (9.-13.7.), Czech Tour (14.-17.8.), Okolo Istanbulu (4.-7.9.), Slovenska (17.-21.9.), Chorvatska (30.9.-5.10.) a Holandska (14.-19.10.).
Co se týče závodů z kategorie 2.2 a 1.2., v plánu je celkem 29 závodních dnů na francouzském území, po 16 závodních dnech v Polsku a Turecku, po 12 v Řecku a Chorvatsku, 11 v Nizozemsku, po 10 v Rakousku a Slovinsku, po 9 v Portugalsku a Rumunsku. Závodit budou ale i na prestižních závodech v Dánsku, Itálii, Lucembursku atd.
A konečně je nutno načíst do závodního programu i předpokládané reprezentační starty v závodech kategorie U23 (Závod míru, Orlen Cup, Tour de l´Avenir, ME a MS), tak pro Elite (ME, MS).
V elitní kategorii pak kromě našich nutno vzít v úvahu zahraniční závodníky, když všech šest patří stabilně do reprezentačního výběru svých zemí. Poláci by tak s velkou pravděpodobností měli startovat na závodu nejvyšší kategorie UCI Okolo Polska a Barnabás Peák v případě, že se na ATT nedostane, tak v reprezentačním dresu na Okolo Maďarska. A pochopitelně všichni mají značný předpoklad být znovu nominováni do národního týmu na ME a MS.
Celkem by to tedy mělo dát minimálně 200 závodních dnů v 70 závodech ve 20 zemích včetně 10 z kategorie vyšší než dvojkové.
Zdroj a foto: TZ ATT Investments
Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.
Více informacíberu na vědomí