BMC Roadmachine 2017- Jedno kolo na vše!

BMC Roadmachine 2017- Jedno kolo na vše!

Datum vydání: 20.06.2016

Nové BMC Roadmachine boří mýty, že nelze mít jen jedno kolo pro všechny typy terénů. V BMC vzali to nejlepší z kol zaměřených čistě na výkon a z kol preferujících vysokou míru komfortu a výsledkem je „all-rounder“, jeden stroj na vše. Volba pro ty, kteří chtějí maximální výkon bez ohledu na terén.

Chcete jet v sobotu intenzivní závod v kopcích a v neděli vyrazit na maratonskou vyjížďku po zapomenutých lesních cestách a silnicích? Pak je tu pro vás nové BMC Roadmachine.
 

 
Poslední roky v cyklistice byly dobou, kdy se podařilo vytvořit ideální typy kol pro různé jízdní situace. Pro některé jezdce ale může být komplikované přesně si vybrat a rozhodnout se co přesně potřebují. Jestli raději klasické silniční kolo zaměřené na maximální výkon, aerokolo pro úsporu času ve vysokých rychlostech anebo model s důrazem na komfort při dlouhých vyjížďkách. Roadmachine je pro ty, kteří chtějí vše, kteří chtějí výkon, aerodynamiku a komfort v jednom.
 

Kombinace technologií TCC – Tuned Compliance Concept a ACT – Angle Compliance Technologies přináší kombinaci ideálního tvarování rámových trubek a vidlice a správné struktury karbonových vláken. Přidáním kotoučových brzd nám vzniká nová kategorie kol BMC pro celodenní ježdění. Nízká hmotnost, uhlazenost a integrování veškerých možných komponentů a inspirace technologiemi ze všech dalších druhů cyklistiky. Špetka z BMC aerokol a i kol výkonnostních a výsledkem je „all-rounder“ – cyklistický všeuměl pro všechny jezdce.

Inovace na rámu

Díky vývojovému centru Impec Lab firma BMC neustále vyvíjí a rozvíjí svůj Tuned Complience Concept a práci s kompozitem s každým dalším novým kolem. Roadmachine v tomto není výjimkou. Inženýři v BMC pro vznik kolekce kol Roadmachine zcela předělali Tuned Compliance Concept a Angle Compliance Technology, technologické postupy pro výrobu karbonových rámů. Podle Stefana Christa, produktového manažera BMC, byla použita celková skladba materiálů a proběhlo větší zaměření na výkon než u jakéhokoliv jiného produktu pro dlouhé jízdy na kole. Důraz na vyšší efektivitu při šlapání a celkově větší předozadní tuhost byly největšími prioritami.
 
 
Nízká horní rámová trubka byla zachována, oproti předchozí generaci maratonských kol se rozšířily zadní podsedlové vzpěry a tím se celkově zlepšila tuhost zadní stavby. Stejně jako závodní model SLR01 je Roadmachine vybaven sedlovou trubkou (a sedlovkou) s průměrem 27,2mm a profilem ve tvaru písmene D. Ten tvar zajišťuje vždy ideální stranovou pozici sedla, nikdy se nestane, že by při jeho instalaci směřovala jeho špička do strany. V kombinaci s moderním trendem širokých ráfků a širšími plášti je stvořen celek pro celodenní komfortní jízdu.

Kolo pro maratonce i závodníky

Běžná geometrie pro kola na vytrvalostní disciplíny znamená o dva centimetry větší stack (výškový rozdíl střed/vrchol hlavové trubky) v porovnání s běžnou závodní geometrií. Někteří jezdci ale byli tímto často odrazováni, takováto geometrie jim nevyhovovala. Aby i tito cyklisté mohli pocítit komfort na dlouhých cestách, přišlo BMC u modelu Roadmachine01 a 02 se systémem „Dual-Stack“.
 


Jedná se o vložku, redukci, která umožňuje zvýšení hlavové trubky. Díky tomu je možné nastavit stack více závodní (podobně jako u modelu SLR) anebo větší, jako mají kola typu Granfondo. Rám je schválen pro profesionální závody UCI.

Designově čisté a maximálně funkční

Již před více než deseti lety BMC představilo u svého modelu Timemachine TM 01 plné integrování všech lanek a bovdenů do rámu. Roadmachine v tomto není výjimkou. Estetika, komfort a snaha o nejvyšší rychlost tohoto kola přináší klasický design s nejlepšími technologiemi, zcela nový kokpit - soustavu rámu, představce a řídítek.
 


Nový patentovaný systém Integrated Cockpit System schovává hadice k brzdám a kabely k řazení již u řídítek a z rámu vyjdou ven až u zadní osy. Výsledkem je designová čistota, která je zároveň funkční a jednoduše servisovatelná. Dobrá servisovatelnost vnitřního vedení brzd a kabelů k řazení byla dosažena netradičně zploštělým krkem u vidlice. Hadice k brzdám díky tomu prochází dopředu i dozadu velmi jednoduše a lehce. Představec je zde dodáván v délkách 90-130mm, možné je k němu mít i držák na cyklopočítač anebo kameru.

Integrace brzd

Na kole jsou použité brzdy se standardem flatmount (přímou montáží do rámu/vidlice). Rám je konstruovaný pro použití brzdových kotoučů o průměru 140-160mm. Všechny modely jsou nachystané na 140mm kotouče bez použití redukcí (rám/brzdový třmen). U modelů Roadmachine01 a 02 je u přední vidlice standardně možnost volby mezi kotouči obou rozměrů díky téměř neviditelné redukci ze 140 na 160mm.
 


Model Roadmachine03 je standardně dodáván s přípravou na 160mm kotouče vepředu i vzadu. Všechny model jsou vybavené pevnými osami o průměru 12mm vepředu i vzadu (standard 142mm). U variant Roadmachine01 a 02 je odnímatelná páčka na utažení pevné osy, kterou je poté možné schovat uvnitř v ose, v dresu anebo kdekoliv jinde.
 

Velikosti BMC Roadmachine

Řada Roadmachine obsahuje tři modely. Roadmachine01 z prémiového karbonu pro top modely, Roadmachine02 v o něco ekonomičtějším karbonovém provedení a Roadmachine03 s hliníkovým rámem a celokarbonovou vidlicí. Všechna kola jsou nabízena v šesti velikostech od 47cm do 61cm a s veškerým příslušenstvím na zvýšení anebo snížení stacku.
 
 
Zdroj a foto: TZ SNOW-HOW ČR s.r.o - bmcbike.cz


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 
Reklama ► 






Reklama 


Aktuální novinky a videa

AKCE TÝDNE: Nejvýhodnější týdenní nabídky (13.1-19.1.2025)
14.01.2025 | Kategorie: ostatní, akce týdne
Připravili jsme pro vás přehled nejlepších slevových akcí, které tento týden cyklistika nabízí!
David Průša je novým prezidentem Českého svazu cyklistiky
14.01.2025 | Kategorie: ostatní
Stávající viceprezident Českého svazu cyklistiky David Průša (50) byl na úterní mimořádné valné hromadě v pražském Orea Hotel Angelo jednohlasně zvolen novým prezidentem ČSC.
Nová pravidla UCI: Oslavy pod pokutou, novinky v občerstvování i závodních kategoriích
13.01.2025 | Kategorie: silniční
S příchodem nového roku 2025 vstoupila v platnost nová pravidla Mezinárodní cyklistické unie.
Boroš a Zemanová opět kralují českému cyklokrosu
11.01.2025 | Kategorie: cyklokros
Hvězdami Mistrovství České republiky v cyklokrosu konané v zasněženém Jíčíně se stali favorizovaní Michael Boroš a Kristýna Zemanová.
Cannondale Factory Racing vstupuje do sezóny 2025 s hvězdnými posilami
10.01.2025 | Kategorie: ostatní

Cannondale Factory Racing začíná sezónu 2025 s ikonou Jolandou Neff a talentem Lucou Martinem.


Nejpopulárnější kola Festka v roce 2024 na sociálních sítích
08.01.2025 | Kategorie: silniční, gravel
Český výrobce špičkových karbonových rámů na kola Festka se sídlem v Praze, sestavuje již od roku 2020 hitparádu svých nejpopulárnějších příspěvků na sociálních sítích za uplynulý rok.
Teleskopická sedlovka FOX Transfer NEO
07.01.2025 | Kategorie: MTB
Přesná, rychlá, spolehlivá - taková je elektronicky ovládaná teleskopická sedlovka FOX Transfer NEO určená pro nejnáročnější jezdce.
Van der Poel kvůli zranění žeber vynechá Světový pohár v Dendermonde
04.01.2025 | Kategorie: cyklokros
Úřadující mistr světa v cyklokrosu Mathieu van der Poel nebude startovat v nedělním závodě Světového poháru v belgickém Dendermonde.
Styl a pohodlí v jednom. Brýle Nandej Action Wide na každé dobrodružství
03.01.2025 | Kategorie: Testy
Měli jsme možnost vyzkoušet brýle Nandej - model Action Wide, který je širší a větší než většina ostatních modelů, což přesně odpovídá trendům této doby.
Ondřej Cink míří do týmu Cube Factory Racing
01.01.2025 | Kategorie: MTB
Český biker Ondřej Cink zahajuje novou kapitolu své bohaté cyklistické kariéry. Od sezóny 2025 bude hájit barvy německého týmu Cube Factory Racing.
» více novinek a videí