Colnago představilo nový model C64

Colnago představilo nový model C64

Datum vydání: 14.02.2018

Colnago C64 je vyráběné ručně „na míru“, jak by se řeklo v Itálii, s revolučními trubkami, které jsou větší, lehčí a pevnější.

Model C64 je výsledkem dvouletého vývoje. Kolo bylo navrženo na základech téměř nezměřitelné historii inovací a úspěchů, kterých Colnago v cyklistice dosáhlo, počínaje rokem 1954. Trubky a spojky jsou na modelu C64 vyrobeny z nejušlechtilejšího karbonu.

Colnago C64 odráží letité zkušenosti Ernesta Colnaga, jenž získal na své dlouhé cestě za cyklistickou dokonalostí.
 
C64 má spoustu nových prvků: karbonové spojky na rámu a vidlici, aerodynamickou sedlovku s integrovanou objímkou, sedlovou trubku v provedení monocoque a brzdy systému direct-mount. Všechny tyto detaily posouvají rám do jiné dimenze.

Lehkost, stabilita a odolnost jsou povýšeny na úroveň garantující jedinečný jezdecký zážitek.

 
 
Karbonová monocoque vidlice modelu C64 je navržená tak, aby byla oporou integrovanému tělu přední brzdy s držáky na uchycení systému se dvěma klouby. Tento brzdový systém je pevnější, účinnější a více aerodynamický. Design vidlice je tvarově napojený na hlavovou mufnu rámu, čímž přináší benefity lepší aerodynamiky, vysokého komfortu a precizního řízení.
 
 
Colnago na modelu C64 používá standard ThreadFit 82.5. Ten spojuje spolehlivost s praktičností závitového systému BSA, šířku a větší tuhost standardu PressFit. Uvnitř středového prostoru je duralová vložka se závitem, do níž jsou zašroubovány dvě misky z lehké slitiny. Do nich jsou vlisovaná ložiska, které je možné podle potřeby měnit. Standard ThreadFit82.5 je kompatibilní se všemi středy standardu PressFit 86.5 (BB86).
 
C64 využívá karbonové monocoque koncovky se zevnitř uchyceným a vyměnitelným hákem přehazovačky, jejichž výhodami jsou pevnost, váha a životnost.
 
 
Pro lepší aerodynamiku a komfort byla pro C64 použita speciální sedlovka využívající osvědčenou kovanou duralovou hlavu ve spojení s užším průměrem sedlové trubky (27.2mm). Profil sedlovky se seříznutou zadní částí pak přispívá ke zlepšené aerodynamice.
 
Monocoque sedlová trubka je zkonstruovaná z jednoho kusu, sedlová trubka rámu C64 je lehčí a především pevnější.
 

 
Objímka sedlovky je integrovaná do horní rámové trubky pro čistější estetiku a lepší aerodynamiku. Mechanismus je zcela ukryt uvnitř rámu a je snadno přístupný imbusovým klíčem. Toto řešení taktéž ochraňuje mechanismus před nečistotami.

Brzdy modelu C64 jsou uchyceny systémem direct-mount. Jeho hlavní výhodou je ideální integrace s rámem a vidlicí jak z pohledu struktury, tak aerodynamiky. To se pak přenáší do lepšího tlumení a citlivějšího dávkování brzdného účinku.
 
Podobně jako u všech vrcholných modelů Colnago, i model C64 je dostupný ve verzi s diskovými brzdami. Využívá standardní flat-mount Shimano uchycení s 12mm osou: 100x12 vepředu, 142x12 vzadu.
 
Asymetrické řetězové vzpěry, na pravé straně (straně řazení) je vidlice rozšířená, jak jen to konstrukce umožňuje, stejně tak na levé straně je průměr trubek zvětšený. Rám je tak ještě pevnější a díky použití trubek většího průřezu zároveň lehčí.
 

   
Tělo hlavového složení je vyrobeno ze speciálního polymeru, složeného z karbonových vláken a jedinečné struktury nylonu a elastomerů. Toto provedení tak více absorbuje jízdní vibrace a povyšuje jak jízdní zážitek, tak komfort.
 
Testy ve větrném tunelu na modelech Concept a V2-r vedly Colnago ke studiu dalších aerodynamických výhod pro model C64. Na základě zjištění v oblasti aerodynamiky úchyty na košík lehce zapustili do spodní rámové trubky.
 

 
Kabely pro mechanické řazení jsou vyrobeny z polymerů a jsou uzpůsobeny pro snazší montáž, lepší kompatibilitu s elektronickými sadami a redukcí váhy. 
 
Zdroj a foto: TZ 
COLNAGO & ASSOS ProShop Praha

Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 


Reklama ► 


Reklama 


Aktuální novinky a videa

Remco Evenepoel zpět ve světové špičce!
19.04.2025 | Kategorie: silniční
Remco Evenepoel se po dlouhé rekonvalescenci z těžkého zranění vrátil mezi absolutní cyklistickou elitu.
Finiš Remca Evenepoela na Brabantse Pijl Final 2025 KM's
18.04.2025 | Kategorie:
Prague Bike Fest 2025: Adrenalin, technologie a zábava pro celou rodinu
18.04.2025 | Kategorie: ostatní
Třetí ročník největšího cyklistického svátku u nás Prague Bike Fest se uskuteční 26. a 27. dubna 2025.
Colnago V5Rs nastavuje nový standard závodních kol
17.04.2025 | Kategorie: silniční
Colnago V5Rs je nejnovější závodní silniční kolo z dílny legendární italské značky, které vzniklo ve spolupráci s týmem UAE Team Emirates.
První letošní reportáž seriálu Prima CUP je venku!
16.04.2025 | Kategorie:
V sobotu 12. dubna jsme odstartovali sezónu na skvělém závodě Decathlon Hradec Králové, který přilákal neuvěřitelnou tisícovku nadšených účastníků!
Tisícovka závodníků si užila úvodní závod Prima CUPu
15.04.2025 | Kategorie: MTB
Seriál Prima CUP odstartoval letošní bikovou sezónu ve velkém stylu! První závod, který se uskutečnil v sobotu 12. dubna v Hradci Králové, přilákal tisícovku nadšených závodníků všech věkových kategorií.
Útok na Van der Poela během Paříž–Roubaix: Fanouškovi hrozí pokuta i vězení
15.04.2025 | Kategorie: silniční

Cyklista útok ustál a dojel si pro vítězství, ale případ má nyní dohru u policie a hrozí i soudní řízení.

Paříž-Roubaix 2025: Výsledky
13.04.2025 | Kategorie: silniční

Van der Poel tímto vítězstvím přidal osmý triumf v monumentálních klasikách a potvrdil svou dominanci v jarních závodech.

Paříž–Roubaix 2025: Kdy a kde sledovat
12.04.2025 | Kategorie: silniční
V neděli 13. dubna 2025 se uskuteční 122. ročník legendárního cyklistického závodu Paříž–Roubaix, známého jako „Peklo severu“.
Vif Eleven Head Cyklolive vstupuje do 15. sezony s velkými ambicemi
11.04.2025 | Kategorie: ostatní
Cyklistický tým má více než 120 závodníků všech věkových a výkonnostních kategorií. 
» více novinek a videí