Giant představuje řadu silničních elektrokol Defy Advanced E+ Elite s motorem v zadním náboji

Giant představuje řadu silničních elektrokol Defy Advanced E+ Elite s motorem v zadním náboji

Datum vydání: 01.10.2024

Společnost Giant, světový lídr v oblasti cyklistických technologií, představila zcela novou řadu elektrokol Defy Advanced E+ Elite, která byla navržena a zkonstruována pro výkonnou silniční jízdu. Řada zahrnuje několik modelů včetně modelu Defy Advanced E+ Elite AR s velkoobjemovými 38mm bezdušovými plášti pro jízdu po šterkových cestách.
 
Tato nová řada elektrokol kombinuje některé základní vlastnosti oceňovaných silničních kol Giant Defy Advanced s bezproblémovou podporou šlapání, která je vyladěna speciálně pro výkonnou silniční jízdu. Díky kompaktnímu motoru v zadním náboji, lehkému karbonovému rámu a vidlici, skrytým ovládacím prvkům a vnitřnímu vedení kabelů skrývá elegantní design kola Defy Advanced E+ Elite jeho silné schopnosti. Výsledkem je kolo, které jezdci umožňuje zažít všechny vzrušující zážitky z tradiční silniční jízdy, ale s výkonem umožňujícím dojet dál a rychleji.



Základem kola Defy Advanced E+ Elite je nový motor SyncDrive Move Plus, který poskytuje dynamickou a přirozenou asistenci při šlapání. Tato lehká pohonná jednotka, integrovaná do zadního náboje, využívá energii, kterou vkládáte do pedálů, a zesiluje ji, aby vám pomohla překonávat prudké kopce, posilovat na rovinách a prodlužovat jízdu při menším pocitu únavy.
 
Motor v náboji je zkonstruován podle „exkluzivního jízdního vzoru E-Road“ společnosti Giant, který odpovídá způsobu šlapání silničních cyklistů. Při rozjezdu ze statické polohy postupně zvyšuje výkon, abyste měli plynulý pocit bez náhlých nárazů výkonu. Když přestanete šlapat a začnete vyjíždět, postupně snižuje podporu, abyste neměli pocit náhlé ztráty výkonu.

 
Motor SyncDrive Move Plus je poháněn ultratenkou baterií EnergyPak 400, která poskytuje 400 Wh energie ve vysoce účinném a lehkém systému o hmotnosti 2,3 kg. Po přidání rozšiřovače dojezdu typu EnergyPak 200 z láhve na vodu získají jezdci 600 Wh energie, což zajistí dojezd až 150 km při optimalizovaném využití baterie. Kryt baterie je vyroben z robustního hliníkového pláště a je hodnocen z hlediska bezpečnosti a odolnosti proti nárazu podle nejpřísnějších zkušebních norem v oboru.

Integrace systému

Každý prvek systému Defy Advanced E+ Elite je integrován pro optimální výkon a snadné použití. Začíná to tlačítkem RideControl Go, které je integrováno do horní rámové trubky pro rychlý a snadný přístup. Tlačítko lze použít k zapnutí nebo vypnutí elektrokola a také ke změně režimů výkonu. Barevné kontrolky LED zobrazují režim podpory a úroveň nabití baterie.


 
Motorový systém SyncDrive Move Plus zahrnuje technologii Smart Assist se senzory, které přesně měří výkon přiváděný do pedálů. Díky tomu motor poskytuje přesně takovou míru asistence, která vytváří přirozený a silný zážitek z jízdy, a zároveň optimalizuje energetickou účinnost jak pro jezdce, tak pro bateriový systém.

Aktualizovaná aplikace RideControl rozšiřuje stávající možnosti přizpůsobení motoru SyncDrive. Nyní si můžete zvolit, jak přesně chcete, aby systém fungoval. Pomocí aplikace můžete nastavovat od úsporného režimu Eco až po režim Power a sledovat všechny relevantní jízdní metriky během vaší aktivity.
 
Všechny modely jsou vybaveny bezdrátovými elektronickými pohony SRAM a také bezdrátovými klipy AXS na řídítkách, které jsou nastaveny tak, aby přepínaly režimy asistence, aniž byste museli sundat ruce z řídítek. (Model Defy Advanced E+ Elite 0 je vybaven přehazovačkami SRAM AXS Red a bonusovými tlačítky SRAM místo Blips). Integrované zadní světlo, umístěné v blízkosti horní části sedlové trubky, je vždy zapnuté a poskytuje lepší viditelnost na silnici.



Čistý silniční výkon

Na první pohled vypadá Defy Advanced E+ Elite jako každé jiné výkonné silniční kolo. Je úzce spjato s řadou vytrvalostních silničních kol Defy a sdílí mnoho stejných konstrukčních prvků, technologií a výkonnostních faktorů včetně geometrie rámu a klíčových komponentů.

 
Každý rám je ručně vyroben ve vlastním výrobním závodě společnosti Giant na kompozitové materiály, aby splňoval specifické cíle pro kritické faktory, jako je vertikální poddajnost. V zadní části kola pohlcují kapkovité sedlové vzpěry nárazy a vibrace, které se šíří od zadního kola směrem k jezdci. Vpředu pomáhá kompozitová vidlice třídy Advanced SL pohlcovat nárazy, které se šíří nahoru přes přední kolo.


 
Kromě rámové sady je každé kolo Defy Advanced E+ Elite vybaveno integrovanými komponenty, které dále zlepšují poddajnost. Prvním z nich je kompozitová sedlovka D-Fuse, která využívá kompozitový dřík ve tvaru písmene D, jenž tlumí nárazy a přidává malé množství pružení (až 12 mm). Tím se výrazně snižuje energie nárazů a vibrací, které procházejí sedlem.
 
Tato technologie je použita také v přední části kola s řídítky D-Fuse. Řídítka využívají podobné kompozitní trubky ve tvaru písmene D na horní části, které zvyšují poddajnost vůči vozovce. Mají také jedinečný ergonomický tvar s krátkým dosahem a 8stupňovým zkosením v kapkách pro stabilnější ovládání ve sjezdech.

 
Představce Contact SLR Aero Light nebo Contact SL Aero Light (podle řady) jsou vyrobeny z tuhého kompozitního materiálu a mají aerodynamicky optimalizovaný tvar. Jsou vybaveny vnitřním vedením kabelů pro čistý vzhled a aerodynamický výkon. Každý model má volný prostor pro velkoobjemové 38mm bezdušové pláště a Defy Advanced E+ Elite AR se dodává s plášti připravenými pro jízdu po všech silnicích, které zajišťují hladkou jízdu na nerovných cestách.
 
Další informace najdete na giant-bicycles.com



Autor: Giant
Foto: Giant


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 


Reklama ► 






Reklama 


Aktuální novinky a videa

700 startujících v úvodním závodě ŠKODA Pražského MTB poháru v Motole!
01.04.2025 | Kategorie: MTB
Více než 700 startovních registrací evidoval online systém pro úvodní dva závody ŠKODA Pražského MTB poháru 2025 v olympijském cross-country.
Turek slaví vítězství ve Velké Bíteši a ATT zkompletoval hattrick
01.04.2025 | Kategorie: silniční
Tradiční jarní klasika Velká Bíteš Brno Velká Bíteš odstartovala domácí silniční sezónu 2025 ve velkém stylu.
FOX 2026 34 SL - bezkonkurenční schopnosti pro moderní XC
31.03.2025 | Kategorie: MTB
Fox nově definuje možnosti horských kol s nízkým zdvihem a představuje zcela nový model 34 SL.
Canyon Neuron:ON AL – dostupný a schopný trailový e‑bike, který demokratizuje výkon
31.03.2025 | Kategorie: MTB
Canyon Neuron:ON AL je nový model elektrického horského kola s hliníkovým rámem a špičkovým pohonem Bosch Performance Line CX. 
Van der Poel ovládl E3 Saxo Classic 2025 suverénním sólem
29.03.2025 | Kategorie: silniční
Mathieu van der Poel potvrdil svou roli hlavního favorita a ve 41. ročníku klasiky E3 Saxo Classic předvedl dominantní výkon.
SRAM útočí na Shimano novými mechanickými T-Type sadami
27.03.2025 | Kategorie: MTB
Americký SRAM opět ukazuje, že konkurence ve světě cyklistických pohonů nikdy nespí. 
Pogačar mění plány: Místo E3 a Gent-Wevelgemu pojede Paříž-Roubaix
26.03.2025 | Kategorie: silniční
Tadej Pogačar opět překvapuje. Místo tradičních belgických klasik E3 Classic a Gent-Wevelgem si poprvé v kariéře vyzkouší legendární Paříž-Roubaix.
Úvodní závod ŠKODA Pražského MTB poháru v Motole se uskuteční 29. a 30. března
24.03.2025 | Kategorie: MTB
Sobota a neděle 29. a 30. března otevře domácí závodní scénu olympijského XCO v pražském Motole, kde se uskuteční úvodní dva závody již 13. ročníku volnočasového seriálu horských kol pro všechny věkové a výkonnostní kategorie cyklistů, včetně cyklistů s handicapem, ŠKODA Pražský MTB pohár 2025.
Chloé Dygert na Milan-San Remo s unikátním Aeroad CFR
24.03.2025 | Kategorie: silniční
Speciální MyCanyon lakování od světově uznávané italské umělkyně.
Nový Canyon Exceed je nejvšestrannější XC na trhu
24.03.2025 | Kategorie: MTB
Canyon přichází s novou generací modelu Exceed – legendárního závodního hardtailu, který dostal modernější geometrii, lepší komfort a více úložného prostoru.
» více novinek a videí