Před novým BMC Timemachine jde čas stranou

Před novým BMC Timemachine jde čas stranou

Datum vydání: 07.10.2016

Čtyři roky v BMC naslouchali sportovcům a sportovkyním, co potřebují pro podávání špičkových výkonů. A aby bylo vše perfektní, přidali k tomu tři roky spolupráce s výrobcem monopostů Sauber, kde zapracovali na aerodynamice. Po dvou letech tvrdé práce na aerodynamice vyšlo najevo nové BMC Timemachine.

Recept na úspěch je jednoduchý. Nejlepší možná integrace veškerých komponentů – designová čistota, možnost nastavení ideálního posedu na kole a samozřejmě maximální odezva při šlápnutí do pedálů. To vše Timemachine přináší. Kolo pro střední a dlouhé triatlony a časovky, kolo, které prostě budete chtít, pokud se chystáte bojovat s časem. Pojďme si tedy ty největší novinky více přiblížit.
 

P2P – šito na míru

Čistý a uhlazený rám je dobrý začátek. Abyste překonávali rekordy, je nutná možnost nastavení ideální pozice pro jakéhokoliv jezdce. Position-to-perform (P2P) systém pomáhá zaujmout ideální pozici při dlouhém triatlonu bez negativního vlivu na aerodynamiku a je úplně jedno, jak moc agresivní posed na kole máte.

Zaměřeno na triatlon!

Není žádným překvapením, že triatlonisté mají odlišné potřeby, než závodníci a závodnice při silničním závodě. 180 kilometrů při Ironmanu na Hawaii je prostě trochu něco jiného, než časovka na Tour de France anebo olympiádě. Díky spolupráci se Sauber Engineering a jejich zkušenostmi z Formule 1 se v BMC podařilo plně porozumět odlišnostem mezi triatlonistou a časovkářem, k čemuž už stačilo jen přidat nejnovější poznatky z aerodynamiky. Timemachine zavádí nový standard spojující jedinečnou variabilitu nastavení řízení a zároveň i nekompromisní aerodynamiku. Rychlost a stabilita ve tvaru kola!
 

V-Cockpit

V-Cockpit (standardně montovaný na všechna kola) nabízí ideální aerodynamickou pozici, i pokud je vyšší stack a dopředu obrácený offset řídítek. Přináší vysokou míru komfortu díky výborné horizontální poddajnosti a tím zde vzniká ideální kombinace výkonu a komfortu. Patentovaný systém minimalizuje aerodynamické ztráty, pokud jezdec potřebuje vyšší stack. Ten je zde možné nastavit v rozmezí 590-705mm.

Upozornění: tato kombinace kokpitu nesplňuje pravidla UCI pro profesionální závody v časovce

 

Flat-Cockpit

Flat-Cockpit přináší maximální aerodynamickou výhodu, nejmenší možný stack. Ten je zde možné nastavit od 530mm do 670mm. Základní řídítka zde mohou být namontována ve dvou pozicích, v horní anebo dolní, když výškový rozdíl mezi jejich kraji, místem úchopu, je 80mm. Základním klíčem k nastavení je výška řídítek, která je kombinací jízdního stylu a cyklistické disciplíny.

Upozornění: není standardně dodáváno s novým kolem, možnost volby u rámového setu

 

Ve jménu aerodynamiky

Již tříletá spolupráce se Sauber Engineering BMC přinesla nové poznatky ke zlepšení aerodynamiky. Například trubky se zkráceným, oříznutým profilem, tvarování odolné větrným poryvům, pantové zavěšení vidlice, mimořádně štíhlou přední partii a maximální možnou integraci všech dílů kola. V kombinaci s našim systémem Position-to-Perform (P2P) pomáhající jezdcům dostat se do ideální pozice, se z toho stává ideální nástroj pro dlouhé triatlony, časovky anebo jen sólové jízdy ve větrném počasí.

„Víme, že dosažení nejvyšší rychlosti není jen otázka aerodynamiky, ale i nutnosti komfortního setrvání v aerodynamické pozici. Máme zde tedy technicky nejvyspělejší aerodynamické kolo pro triatlon – nového leadera mezi časovkářskými stroji. Jedná se o výsledek sestávající z mnoha kroků, výpočty zabývající se dynamikou a aerodynamikou počínaje, přes analýzu přesného tvarování trubek a designu kokpitu, až po testování v aerodynamickém tunelu u Sauber Engineering. Vše jen proto, abychom si byli jistí, že výsledek bude dokonalý,“ komentují v BMC nový stroj Timemachine.

Brake booster technology

Brake booster technology neboli posilovač brzd je nová technologie, která přináší vyšší brzdný účinek a navíc i možnost odmontování přední vidlice s celým kokpitem, aniž by bylo nutné odmontovávat brzdy. Výhodami jsou mnohem lepší kontrola nad kolem a možnost jeho komfortnějšího přepravování.
  

Quick-Pad technology

Quick-Pad Technology umožňuje mít vícero brzdových gumiček, které je možné měnit bez jakýchkoliv komplikací. Tuto velkou pomoc člověk ocení například, když mění kola na trénink a na závod.
 
Více informací o novém stroji naleznete na oficiálních stránkách BMC nebo u českého dovozce značky BMC SNOW-HOW ČR s.r.o..

Zdroj a foto: TZ BMC



Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 


Reklama ► 


Reklama 


Aktuální novinky a videa

Remco Evenepoel zpět ve světové špičce!
19.04.2025 | Kategorie: silniční
Remco Evenepoel se po dlouhé rekonvalescenci z těžkého zranění vrátil mezi absolutní cyklistickou elitu.
Finiš Remca Evenepoela na Brabantse Pijl Final 2025 KM's
18.04.2025 | Kategorie:
Prague Bike Fest 2025: Adrenalin, technologie a zábava pro celou rodinu
18.04.2025 | Kategorie: ostatní
Třetí ročník největšího cyklistického svátku u nás Prague Bike Fest se uskuteční 26. a 27. dubna 2025.
Colnago V5Rs nastavuje nový standard závodních kol
17.04.2025 | Kategorie: silniční
Colnago V5Rs je nejnovější závodní silniční kolo z dílny legendární italské značky, které vzniklo ve spolupráci s týmem UAE Team Emirates.
První letošní reportáž seriálu Prima CUP je venku!
16.04.2025 | Kategorie:
V sobotu 12. dubna jsme odstartovali sezónu na skvělém závodě Decathlon Hradec Králové, který přilákal neuvěřitelnou tisícovku nadšených účastníků!
Tisícovka závodníků si užila úvodní závod Prima CUPu
15.04.2025 | Kategorie: MTB
Seriál Prima CUP odstartoval letošní bikovou sezónu ve velkém stylu! První závod, který se uskutečnil v sobotu 12. dubna v Hradci Králové, přilákal tisícovku nadšených závodníků všech věkových kategorií.
Útok na Van der Poela během Paříž–Roubaix: Fanouškovi hrozí pokuta i vězení
15.04.2025 | Kategorie: silniční

Cyklista útok ustál a dojel si pro vítězství, ale případ má nyní dohru u policie a hrozí i soudní řízení.

Paříž-Roubaix 2025: Výsledky
13.04.2025 | Kategorie: silniční

Van der Poel tímto vítězstvím přidal osmý triumf v monumentálních klasikách a potvrdil svou dominanci v jarních závodech.

Paříž–Roubaix 2025: Kdy a kde sledovat
12.04.2025 | Kategorie: silniční
V neděli 13. dubna 2025 se uskuteční 122. ročník legendárního cyklistického závodu Paříž–Roubaix, známého jako „Peklo severu“.
Vif Eleven Head Cyklolive vstupuje do 15. sezony s velkými ambicemi
11.04.2025 | Kategorie: ostatní
Cyklistický tým má více než 120 závodníků všech věkových a výkonnostních kategorií. 
» více novinek a videí