Datum vydání: 04.03.2020
Cyklistická platforma We Love Cycling startuje reklamní kampaň #bikefluencer.
Ta hledá prostřednictvím sociálních sítí jedince, kterým jízda na kole změnila život, a oni teď motivují a probouzejí vášeň k cyklistice v ostatních lidech. Hlavní inspirací je příběh jedenáctileté cyklistky Alex Borské, která na kole poráží svůj handicap a chce si splnit svůj velký sen v podobě startu na Paralympijských hrách 2024 v Paříži.
Digitální kampaň vyzývá ke sdílení inspirativních příběhů a využívá online kanály, jako jsou Facebook, Instagram nebo YouTube. Vybrané příběhy z kampaně budou zveřejněny na samotné platformě WeLoveCycling.cz.
Jedenáctiletá Alex Borská se už od narození potýká s těžkým postižením nohou a páteře. Navzdory svému handicapu ovšem sní o účasti na Paralympiádě v Paříži 2024 a ohromuje českou profesionální i amatérskou cyklistickou komunitu.
„Silný příběh Alex a jejího snu nás inspiroval k vytvoření této kampaně. Cílem je najít další bike influencery, kteří někoho přivedli k cyklistice a díky tomu jim změnili život,“ říká Petr Janeba, vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika.
Hlavními marketingovými vizuály jsou videa, v nichž jsou představeny celkem tři příběhy cyklistický influencerů (#bikefluencer). Kromě Alex Borské zde vystupuje polská fyzioterapeutka Tamara Olga Górencka-Weronska, která s cyklistikou začala až ve svých 40 letech. Nyní inspiruje mnoho žen a motivuje je k jízdě na kole. Další bikefluencerkou je španělská architektka Claudia Galicia Cotrina, která se stala vítězkou extrémního pouštního závodu Titan Desert 2019.
Hlavní myšlenkou kampaně, která poběží od 3. do 31. března, je inspirovat ostatní k jízdě na kole a být tak bikefluencerem. Jednotlivé reklamní vizuály budou k vidění v online kanálech, jako jsou Facebook, Instagram nebo YouTube. Platforma také v rámci kampaně spolupracuje s influencery, mezi něž patří například Miss České republiky 2016 a modelka Andrea Bezděková nebo český profesionální handicapovaný cyklista Jiří Ježek.
Kampaňové vizuály se dále objeví v titulech zaměřených na sport a životní styl. Na platformě WeLoveCycling.cz probíhá zároveň během kampaně soutěž o pět zážitkových cyklistických balíčků, které jsou na míru přizpůsobeny jednotlivým cyklistickým disciplínám (silnice, horská kola, pumptrack apod.).
Na přípravě a vytvoření kampaně #bikefluencer značky ŠKODA a její platformy We Love Cycling spolupracovalo více agentur. Materiály pro globální platformu připravila agentura Mustard. V České republice kampaň adaptovala agentura Zaraguza pro agenturu Concept One, která spravuje domácí mutaci platformy We Love Cycling. Mediálně kampaň zastřešuje agentura PHD.
Zdroj a foto: TZ WLC
Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.
Více informacíberu na vědomí