Datum vydání: 10.08.2020
Na úvod si ujasněme, že se teď nebudeme bavit o samotných jízdních kolech, ale o doplňkové výbavě pro cyklisty, včetně obuvi, oblečení a přístrojů.
Jestliže děláte cyklistiku jen rekreačně, pak vám pravděpodobně neimponují ty nejdražší značkové věci na kolo. Spíše hledáte kompromis mezi cenou a kvalitou, máte totiž více zájmů, a tak chcete finančně „utáhnout“ každý z nich. Podívejme se, jak na rychlé hledání nejvýhodnějšího poměru mezi cenou a výkonem.
Nabídka supermarketů se stále rozšiřuje
Každou chvíli vidíme, že v supermarketu, kam pravidelně chodíme nakupovat, zase nabízejí něco nového. A tak vedle regálů s rohlíky a mlékem často potkáváme zahrádkářské potřeby, drobné elektro, vybavení do domácnosti, do dílny anebo oblečení, obuv a sportovní vybavení, cyklistiku nevyjímaje. Stačí si projít několik letáků Lidl, na výhodnou nabídku vybavení pro cyklisty dříve či později narazíte.
Kvalita supermarketové nabídky (v Lidlu typicky cyklistických bot, rukavic, oblečení, drobné elektroniky) není špičková. Ale ceny jsou více než lákavé. Na internetových fórech a v recenzích se dozvídáme, že poměr ceny a kvality je u supermarketových cyklo potřeb vcelku dobrý.
Podobný sortiment najdete i v dalších supermarketech. Ty se ve slevových akcích na cyklo potřeby rafinovaně střídají, abyste v letácích dlouho hledali, kdy a kde bude levněji. Listováním vás totiž obchod naláká i na slevy na další věci, které sice zrovna nepotřebujete, ale když už jsou v té akci… (však to znáte sami). My ale víme, jak šikovně tato lákadla na zbytečné utrácení obejít!
Znáte online srovnávače letáků?
Srovnávače letáků jsou na tom podobně jako srovnávače zboží. Přinášejí přehled mnoha letáků na jednom místě, všechno online, bez nutnosti nechat si schránku ucpávat papírovými letáky, které se za pár dní změní na zbytečný odpad.
Velkou výhodou srovnávačů letáků je ovšem i možnost prohledávat letáky strojově, vyhledat v letácích konkrétní zboží. Algoritmy okamžitě zjistí, ve kterém letáku jsou položky, o něž máte zájem. A letáky se vám okamžitě otevřou přímo na straně, kde je nabídka zboží umístěna. Odpadá zbytečné listování, manuální vyhledávání, podléhání svodům na slevy u úplně jiných věcí.
Návštěvnost roste, s ní i četnost vyhledávaní
Jak se lidé postupně dozvídají o možnostech, které jim online letáky a vyhledávání v nich nabízejí, roste i počet návštěv pravidelných uživatelů, také počet nových registrací. První polovina roku 2020 se podle statistik nesla ve znamení více než tří milionů návštěv uživatelů a tempu růstu dokonce i přes 60 procent.
Nová metoda vyhledávání slev v letácích zaujala všechny věkové skupiny. Dokonce i seniory, o kterých si často myslíme, že se do online světa vůbec ponořit nechtějí. Návštěvnost seniorů rostla ve srovnávači online letáků překvapivě ze všech věkových skupin nejrychleji, jak sami vidíte v grafice.
zdroj: Letakomat.cz
Slevové letáky jsou ze strany supermarketů chytrou metodou, jak nalákat více zákazníků ke koupi více potravin i spotřebního zboží. Je na nás, abychom na tato lákadla chytře zareagovali, třeba s využitím srovnávače online letáků, který nám najde ve slevě to, co právě potřebujeme koupit. Na stránkách e22.cz si můžete projít i další tipy k tomu, jak neprodělat na slevových akcích.
Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.
Více informacíberu na vědomí