Datum vydání: 29.01.2019
„Byli jsme upřímně překvapeni, že ani celkem nepříznivé klimatické podmínky účastníky neodradily. Evidentně nejsme sami, kdo si myslí, že s vhodným oblečením jde skutečně kolo používat jako dopravní prostředek skoro po celý rok,” říká koordinátor akce, Honza Haruda z Auto*Matu.
„Nechceme motivovat lidi k tomu, aby podávali co nejvyšší sportovní výkony. Z hlediska kondice jednotlivce, ale také dlouhodobé udržitelnosti dopravy je zásadnější pravidelnost. I když člověk jede třeba jen 6 km na kole, ale třikrát týdně” dodává Honza.
„Fakt jsem se těšil a jsem dostatečný blázen na to, aby mi nevadila velká zima, tma jako v pytli a pokud by mráz povolil, tak mi nevadí ani cákanice. Ale bohužel. Mrkněte se, co se děje v Ostravě. Je vyhlášen stav regulace, smradlavý smog můžete ve vzduchu krájet a v tom vůbec vylézat ven, natož vyvíjet fyzickou aktivitu na kole," píše Lukáš Adamec z Ostravy.
„Věříme, že pokud účastníci zvládli Lednovou výzvu, tak ta tradiční květnová už bude hračka. Registrace týmů začíná 1. března a během března je i nejvýhodnější,” doplňuje Honza Haruda z Auto*Matu.
Tadej Pogačar zapsal další zlatý řádek do cyklistické historie. Na Kolem Flander předvedl sólo jízdu snů a po druhé v kariéře ovládl nejslavnější belgický monument.
Přihlášený uživatel:Nejste přihlášen(a).